Gnijąca panna młoda też jest świetna, jednak Shrek>Vivtor, chociaz tam z kolei wątek miłosny jest
lepszy. Mimo wszystko Shrek górą.
Jakie filmy animowane należą do waszych ulubionych? Moja ulubiona dziesiątka to:
1. Król Lew
2. Król Lew 2
3. Zakochany Kundel
4. Herkules
5. Mustan Z Dzikiej Doliny
6. Król Lew 3
7. Iniemamocni
8. Droga do El Dorado
9. Księga Dżungli
10.Ostatni Jednorożec
Najbardziej podobają mi się starsze, rysunkowe...
Chciałabym wiedzieć czy są tutaj dorośli którzy lubią tego typu bajki jak Shrek, Epoka lodowcowa, Madagaskar itp. Jeśli tak to wpisujcie swój wiek i dlaczego lubicie je oglądać? ja mam prawie 20 lat i lubię tego typu filmy animowane a Wy?
Na równi z Epoką Lodowcową 1, jak nie bardziej. Ale ogólnie lubię wszystkie części Shreka, a
jedynkę kocham. Za to Epokę lodowcową kocham pierwszą część, pozostałych nawet nie lubię.
czy tylko mi podoba się jedynie pierwsza część? Następne części nie są ciekawe,a wręcz nudne, szczególnie 3 i 4.
kino animowane, takie nie do końca dla najmłodszych, oryginalne podejście do tematu bajek, zabawni bohaterowie i teksty, fajna muzyka, aż dziwne, że od premiery minęło już 12 lat